Loonadministratie

Uw loonadministratie: makkelijk en overzichtelijk

Het bijhouden van uw loonadministratie kost veel tijd. U moet u houden aan vele wetten en regels en daar is actuele kennis voor nodig. Het kan daarom verstandig zijn om dit uit handen te geven.

Accent Accountancy pakt graag uw loonadministratie met beiden handen aan. Wij zijn daar namelijk erg gedreven in en bovendien op de hoogte van de laatste wetten en regelgeving. Dan u kunt u zich met een gerust hart richten op uw kernactiviteiten!

Dit is wat we voor u doen

Bij Accent Accountancy kunt u terecht voor onder andere:

  • Salarisstroken

  • Aangiften loonheffingen

  • Aan- en afmeldingen UWV en ARBO

  • Vragen over cao-afspraken

  • Het opstellen van arbeidscontracten

  • Vragen over ontslagzaken en ziekteverzuim

  • Advies over HRM en payroll

Ook een loonadministrateur nodig?

Kom dan eens langs voor een vrijblijvend gesprek. Samen bekijken we hoe we u het beste van dienst kunnen zijn. Wist u dat we ook een online systeem hebben waarin uw HRM-dossier bijgehouden kan worden? We vertellen u er graag over. Bel vandaag nog voor het maken van een afspraak!

Accent Accountancy: wij maken het leuker én makkelijk!

Wij kunnen u verder helpen

Anton Hogendoorn
071 79 000 67
Mail mij

Petra van der Pluijm
071 747 03 21
Mail mij

De voordelen van Accent Accountancy

  • Helder en persoonlijk

  • Korte lijnen en een vast contactpersoon

  • Breed scala aan diensten

  • Al 10 jaar betrouwbaar in de regio

Teruggebeld worden?

Wij geven de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Laat je telefoonnummer achter.